جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کرمان برگزار شد

دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور استاندار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مدیران ادارت و سازمان‌ها در استانداری کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 14September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدجواد فدائی» استاندار کرمان در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس، تجلیل و تقدیر از افرادی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و آن را مدیریت کرده‌اند و تقدیر از ایثارگران و بزرگانی است که موفقیت در جنگ مرهون تلاش‌های آنهاست.

استاندار کرمان همچنین تقدیر از خانواده‌های این عزیزان را از اهداف برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: ایجاد و حفظ آمادگی در برابر دشمنان نیز از اهداف برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی گفت: آمادگی در برابر هجوم احتمالی دشمنان در دو بخش نیروهای مسلح و مردم تعریف می‌شود که نیروهای مسلح همواره برای دفاع در برابر هرگونه تهاجم آماده هستند و بخش دیگر نیز آمادگی مردم و جامعه است تا مردم بدانند که احتمال خطر و هجوم همواره وجود دارد و این آمادگی باید همواره در جامعه حفظ شود تا اگر خدای ناکرده این هجوم رخ داد، مشکلی برای جامعه ایجاد نشود.

استاندار کرمان گفت: انتقال تجارب از اهداف دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است و این تجربیات باید به صورت زنده و به روز در اختیار مردم و جامعه قرار گیرد.

همچنین در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: از 31 شهریور تا 7 مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و رژه نیروهای مسلح، ویژه برنامه دوره آموزشی آشنایی با دفاع مقدس ویژه مدیران استان، ویژه برنامه حماسه زینبی، گلباران و عطرافشانی قبور شهدا، ویژه برنامه بازسازی عملیات کربلای 3، گردهمایی رزمندگان استان کرمان از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان است.

سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی خاطرنشان کرد: رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس، تجلیل از سربازان در پادگان‌ها، رونمایی از یادمان‌های شهدا در 20 مدرسه و دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با نگاه ارزشی و ترویجی با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طرح ریزی و اجرا می شود.

وی ادامه داد: ارزیابی برنامه‌های هفته دفاع مقدس به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها نیز مورد تاکید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار