سردار عامری:

ادبیات پایداری پتانسیل جهانی شدن را دارد

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: برای توسعه و بین‌المللی شدن کنگره ادبیات پایداری باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود، زیرا ادبیات پایداری این پتانسیل را دارد که در عرصه جهانی مطرح شود.
کد خبر: ۳۶۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ - 14September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار سرتیپ «داوود عامری»، در جلسه انجمن ادبی دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، اظهار داشت: تلاش در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روند پیشرفت علمی کشور به ویژه در حوزه ادبیات پایداری را عمیق‌تر و بهتر به سرانجام خواهد رساند.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی که در حوزه ایثار و شهادت انجام می‌شود، به عنوان یک پایه مهم، این فرهنگ را تبدیل به درخت تنومند می‌کند، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یک الگوی کامل و شایسته است که جامعه را به سمت سعادت و پیشرفت سوق می دهد.

ادبیات پایداری پتانسیل جهانی شدن را دارد/// در حال ویرایش/// در حال ویرایش

سردار عامری با اشاره به اینکه ادبیات زیرساخت اندیشه و فرهنگ است تصریح کرد: جای خرسندی است که توانستیم اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس را تئوریزه کرده و محصول پیشرفت و توسعه آن را در جامعه فراهم کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان ادبیات دفاع مقدس در برگزاری هفتمین کنگره ادبیات پایداری مشارکت ویژه خواهد داشت افزود: برای توسعه و بین المللی شدن کنگره ادبیات پایداری باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود، زیرا ادبیات پایداری این پتانسیل را دارد که در عرصه جهانی مطرح شود.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس تصریح کرد: متاسفانه نتوانستیم وقایع و اتفاقات انسانی و اجتماعی در دوران دفاع مقدس را آن طور که شایسته  است در دنیا انعکاس دهیم و لازم است در این عرصه فعالیت‌های بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها