یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی

فضای مجازی، فرصتی برای عقده گشایی علیه سپاه و نیروهای انقلاب

با گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و شکل‌گیری گروه‌ها و کانال‌های فاقد هویت، فرصتی برای عقده گشایی علیه سپاه و نیرو‌های ارزشمند انقلاب فراهم آمده است.
کد خبر: ۳۶۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ - 18September 2019

فضای مجازی، فرصتی برای عقده گشائی علیه سپاه و نیروهای انقلابگروه استان‌های دفاع‌پرس- محمدامین میربلوچ‌زهی؛ با گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و شکل‌گیری گروه ها و کانال های فاقد هویت فرصتی برای عقده گشایی علیه سپاه و نیروهای ارزشمند انقلاب فراهم آمده است.

گرچه سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نیز دارای گروه ها و کانالهای تخریبی بر علیه نظام اسلامی در حال فعالیت هستند، اما برخی فریب خوردگان داخلی و یا جریان های هم سو از داخل کشور به آنها کمک می‌کنند تا در جامعه یاس و ناامیدی تزریق و مردم ایران از سپاه و خدمات امیدبخش آن دلزده شوند تا بدین جهت اهداف دشمنان در ایران اسلامی تامین می‌شود.

تخریب امامان جمعه و علمای برجسته شیعه و اهل سنت در کنار تخریب نیروهای انقلاب و سپاه، این روزها مورد توجه دشمنان قرار گرفته و هر چه به جلوتر می رویم سم پاشی‌ها و اختلاف افکنی‌ها و بازی در پازل دشمن پررنگ‌تر دیده می‌شود.

در ماه محرم که ماه ادب و احترام بوده برخی کانالهای بی‌هویت فعال شده‌اند و شب نامه نویسی‌ها با اسم‌های مستعار و هویت مجهول به شدت گسترش یافته و متاسفانه طرح حذف و تخریب نیروهای انقلابی کلید خورده و در منطقه سیستان و بلوچستان نیز این مباحث عرصه برای تاخت و تاز فتنه گران فراهم بوده و متاسفانه آفت ها و آسیب‌هایی متوجه نیروهای انقلابی و نزدیک به بسیج و سپاه شده است.

هر آنچه این روزها در سیستان و بلوچستان و کشور شاهد هستیم، ناشی از ضعف در مدیریت فضای مجازی بوده و هر از گاهی کانالهای بی هویت و افراد شب نامه نویس با حمایت اربابان خود به اختلافات دامن زده و به راحتی اهداف تفرقه افکنی میان شیعه و سنی و نیروهای انقلاب را در جامعه عملیاتی می‌کنند.

بالا بردن سواد رسانه‌ای و سواد مجازی باید در رسانه‌ها و فضای مجازی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد تا شاخص‌های امیدبخشی و رضایت مندی مردم از خدمات نظام اسلامی ارتقاء یابد.

سپاه و نیروهای انقلاب هم اینک در سیستان و بلوچستان از سوی جریانهای بی‌هویت که به نوعی خود را حامی دولت نشان می‌دهند، به شدت تخریب می‌شوند، که ضرورت دارد، برخی از مسئولان در دولت به این مباحث و موضوعات ورود پیدا کنند تا جلوی فعالیت تفرقه افکنان و جیره خواران دشمن که برای ایجاد اختلاف و چند دستگی در جامعه تلاش می‌کنند و منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح می دهند، گرفته بشود.

بی تفاوت عبور کردن از مباحث و کوچک و ضعیف شمردن دشمن قطعا یک آسیب بوده و سبب تخریب چهره نظام و ایجاد یاس در جامعه می‌شود.

امید می‌رود در جامعه زمینه ای فراهم گردد تا همگان در سایه وحدت و همدلی و انسجام بتوانند به عزت و سربلندی کشور کمک کنند و قطعا فضای مجازی دارای مزایای مهمی بوده که می‌توان از ظرفیت‌های آن برای مقابله با تهدیدات دشمنان بهره برد و دشمنان را در رسیدن به اهداف ننگین شان ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار