معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران مطرح کرد؛

پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس با انتقال آن به نسل‌های آینده

حجت الاسلام «زین‌العابدین روحانی‌نیا» با بیان اینکه عزت و اوج اقتدار ما به برکت حماسه رزمندگان اسلام است، گفت: امروز با انتقال این مفاهیم می‌توانیم از این دستاوردها پاسداری و مرزبانی کنیم.
کد خبر: ۳۶۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ - 15September 2019

پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس با انتقال آن به نسل‌های آیندهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «زین‌العابدین روحانی‌نیا» معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران ظهر امروز در جلسه کمیته روحانیت و مردمی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، شور حسینی را زمینه رسیدن به باور و معرفت دینی و تقوا و ایمان الهی دانست و اظهار داشت: رزمندگان ما با الگو گرفتن از عاشورا و قیام امام حسین (ع) به این درک و شعور رسیدند و توانستند بر ظالمان زمان پیروز شوند.

وی افزود:  نشر معارف اهل بیت بار سنگینی است و باید بهتر از گذشته آموزه‌های دینی را گسترش بدهیم و تعمیق ببخشیم.

این مسئول با بیان اینکه عزت و اوج اقتدار ما به برکت حماسه رزمندگان اسلام است، گفت: امروز با انتقال این مفاهیم می‌توانیم از این دستاوردها پاسداری و مرزبانی کنیم.

وی به نقش حضرت امام خمینی (ره) به عنوان پرچمدار و علمدار حرکت عاشورایی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: امروز ناخدا و سنگربان این نظام مقام معظم رهبری است.

این مسئول حوزه‌های علمیه و روحانیت را امید نظام و رهبری برشمرد و اظهار داشت: روحانیت پشت سر ولایت فقیه حرکت می‌کند و وظیفه خود را نسبت به پاسداری از ارزش‌های ناب اسلام عمل می‌کند.

وی بر ضرورت تبیین جایگاه هفته دفاع مقدس از طریق تریبون نماز جمعه تأکید کرد و گفت: روحانیون، مبلغین و راویان با حضور در هیئات و مساجد به عنوان حیاط مذهبی اقدام به ترویج برنامه‌های هفته دفاع مقدس داشته باشند.

روحانی‌نیا با تأکید بر اجرای برنامه‌های دفاع مقدس با محوریت نقش روحانیت و طلاب، عنوان کرد: دیدار با خانواده‌ شهدای روحانی و طلاب، غباروبی مزار شهدا، کارگاه‌ها و نشست‌های بصیرتی، تجمع روحانیون با محوریت دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این کمیته در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها