در جلسه کمیته روحانیت و مردمی ستاد هفته دفاع مقدس تأکید شد؛

تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در هیئات مذهبی و تربیون نماز جمعه

در جلسه کمیته روحانیت و مردمی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان مازندران بر تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در مساجد، هیئات مذهبی و تربیون نماز جمعه تأکید شد.
کد خبر: ۳۶۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ - 15September 2019

تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در هیئات مذهبی و تربیون نماز جمعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «قاسم موقر» معاون هماهنگ کننده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندرن در جلسه کمیته روحانیت و مردمی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برنامه‌های قشر روحانیت نسبت به بقیه اقشار مظلوم واقع شده است و وظیفه داریم برای انتقال تفکر روحانیت در دفاع مقدس به نسل‌های آینده اهتمام ویژه داشته باشیم.

«مسعود قربانی» معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مازندران از آمادگی بقاع متبرکه شاخص استان برای برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس خبر داد و گفت: با تقویت کردن برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها می‌توانیم نقش روحانیت را برای مردم به خوبی تبیین کنیم.

«حجت‌الله اسفندیاری» رئیس اداره فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه نیز گفت: نقش سنگرسازان بی‌سنگر در دفاع مقدس بارز است و امروز نیز روحانیت باید پیشانی همه برنامه‌ها باشد.

«عبدالرضا باقری» رئیس اداره هنری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بر ضرورت معرفی شهدا به آیندگان تأکید کرد و گفت: این اداره کل، تدوین کتاب صوتی شهدای روحانی استان‌های مازندران، گیلان و گلستان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای شناسایی رزمندگان روحانی استان مازندران است و باید در این راستا گام موثری برداشت.

«یحیی یزدانی» معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌های مازندران نیز بر اعزام روحانیون راوی دفاع مقدس به هیئات مذهبی جهت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و نقش روحانیت تأکید کرد.

«محمدحسن میردیده» معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی انتظامی استان گفت: دشمن قصد تفرقه انداختن میان مردم و روحانیت را دارد و با هدفمند برگزار کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توانیم در برابر آسیب‌های دشمنان به قشر روحانیت مقابله کنیم.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار