مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قم خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه «یاد یاران» ویژه هفته دفاع مقدس در قم

حجت‌الاسلام لقمانپور از افتتاح نمایشگاه «یاد یاران» ویژه هفته دفاع مقدس در روز ۳۱ شهریور با حضور آیت‌الله نوری همدانی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ - 15September 2019

افتتاح نمایشگاه «یاد یاران» ویژه هفته دفاع مقدس در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام لقمانپور در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست استاندار قم تشکیل شده و کمیته‌های مختلفی در آن فعالیت دارند.

وی با اشاره به عناوین و برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: در ساعت ۸:۳۰ صبح روز ۳۱ شهریور با حضور استاندار قم و نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان نیرو‌های مسلح، رژه نیرو‌های مسلح در قم برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم ادامه داد: نمایشگاه یاد یاران در روز ۳۱ شهریور با حضور آیت‌الله نوری همدانی به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود، در نمایشگاه بحث رونق تولید مورد توجه قرار گرفته است.

لقمان پور تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: به مناسبت این هفته یکی از سرداران دوران دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم سخنرانی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم روز هفتم مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار