نخستین سالگرد شهادت سرباز رشید اسلام شهید«امید حسینی» در رامهرمز برگزار می شود

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سرباز رشید اسلام شهید«امید حسینی» از شهدای مظلوم حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز با حضور مردم استان خوزستان در شهر رامهرمز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ - 15September 2019

نخستین سالگرد شهادت سرباز رشید اسلام شهید«امید حسینی» در رامهرمز برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سرباز رشید اسلام شهید «امید حسینی» از شهدای مظلوم حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز با حضور مردم استان خوزستان در شهر رامهرمز برگزار می‌شود.

این مراسم عصر روز (چهارشنبه 27 شهریور) از ساعت 18 برگزار خواهد شد می‌شود.

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سرباز رشید اسلام شهید «امید حسینی» در کنار تربت پاکش واقع در گلزار شهدای رامهرمز برگزار می‌شود که مردم خوزستان یاد و خاطره فرزند شهید خود را گرامی می‌دارند.

به گزارش دفاع‌پرس؛ سرباز شهید «امید حسینی» فرزند نعمت‌الله در تاریخ دوم  مرداد سال 1372 هجری خورشیدی دیده به جهان گشود که با ولادتش شادی را میهمان خانه خود کرد. این جوان خوزستانی پس از طی کردن مراحل تحصیل در مدرسه و دبیرستان در کنکور شرکت کرد و در دانشگاه شهید چمران اهواز پذیرفته شد.

این جوان رشید پس از  پس پایان تحصیلات به سربازی اعزام شد و در حال انجام خدمت در سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان بود. شهید «امید حسینی» در صبح روز شنبه 31 شهریور سال 1397 در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار اهواز حضور داشت و به همراه 22 نفر دیگر توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار