مدیرکل بنیاد شهید بوشهر:

انقلاب اسلامی در سایه خون شهدا به بیرون از مرزها صادر شد

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: اگر امروز کشورمان ایران صاحب اقتدار و قدرت است و توانسته انقلاب را به بیرون از مرزها صادر کند در سایه خون شهدا و صبر و استقامت خانواده آنها است.
کد خبر: ۳۶۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ - 16September 2019

انقلاب در سایه خون شهدا به بیرون از مرزها صادر شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان با بیان اینکه خون شهدا پشتوانه انقلاب و نظام در برابر فتنه‌های زمانه است، اظهار داشت: اگر امروز کشورمان ایران صاحب اقتدار و قدرت است و توانسته انقلاب را به بیرون از مرزها صادر کند، در سایه خون شهدا و صبر و استقامت خانواده آنها است.

وی با اشاره به اینکه ما هرچه تلاش کنیم نمی‌توانیم ذره‌ای از حقی که شهدا بر گردن ما دارند را اداء کنیم، گفت:  تمام سعی خود را داریم که حداقل با خدمت صادقانه به خانواده‌های آن‌ها، در مقام سپاسگزاری از آنها برآییم.

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تأکید بر اهمیت فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه‌های مختلف جامعه خاطرنشان کرد: این نهاد در صیانت، حمایت و تبیین مواضع انقلابی نظام و مردم در ساختار انقلاب اسلامی مؤثر و تأثیرگذار است.

تشکری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نهادی مردمی و انقلابی دانست و تصریح کرد: این نهاد در مقاطع مهم و حساس تهدیدهای دشمنان را تبدیل به فرصت کرده و با حرکت‌های مردمی از انقلاب اسلامی و خون شهدای والامقام دفاع کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار