سردار مجتبایی مطرح کرد؛

برگزاری کلاس اینترپل شناسی در مجامع علمی کشور

جانشین پلیس بین الملل ناجا از برگزاری کلاس اینترپل شناسی در مجامع علمی کشور و در دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 16September 2019

برگزاری کلاس اینترپل شناسی در مجامع علمی کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «کاظم مجتبایی» جانشین پلیس بین‌الملل ناجا در خصوص برگزاری کلاس اینترپل‌ شناسی در مجامع علمی کشور اظهار داشت: مجامع علمی کشور از توانمندی‌های علمی پلیس بین‌الملل ناجا در زمینه‌های حقوق بین‌الملل پلیس و اینترپل شناسی استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: پلیس بین‌الملل ناجا در حال رشد و پویایی بیشتری نسبت به گذشته است و این خود دلیلی است تا مجامع بزرگ علمی کشور از ظرفیت‌ها و بستر‌های موجود در این پلیس استفاده کنند.

جانشین پلیس بین‌الملل ناجا با اشاره به توانمندی‌های این پلیس تصریح کرد: آشنایی با اینترپل و آگاهی از ظرفیت‌های آن گامی اساسی در جهت پیشگیری و کنترل جرایم بین‌المللی خواهد بود.

این مقام مسئول در ناجا خاطرنشان کرد: بر اساس توافقات و هماهنگی‌های به عمل آمده کلاس‌های اینترپل شناسی توسط کارشناسان پلیس بین الملل در دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه به زودی برگزار و عناوین مورد نظر تدریس می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها