سردار صابری خبر داد؛

برپایی نمایشگاه موشکی سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ از برپایی نمایشگاه موشکی سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 16September 2019

نمایشگاه موشکی سپاه برپا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «سیروس صابری» جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع امسال برنامه‌هایی را در چهار پهنه و ۱۲ نقطه شهر تهران برگزار خواهیم کرد که در هر پهنه چند ناحیه بسیج قرار دارند؛ پهنه اول دریاچه شهدای خلیج فارس است که در آن نیروی هوافضای سپاه موشک‌هایی را به نمایش خواهد گذاشت؛ البته در کنار آن رزم نمایش و نمایشگاه هم برگزار می‌شود.

وی افزود: پهنه دوم در جنوب غرب تهران یعنی بوستان ولایت قرار دارد که هر شب رزم نمایش در آن برگزار خواهد شد؛ البته در همه پهنه‌ها بحث چتربازی وجود دارد و در برخی از این پهنه‌ها مانند بوستان ولایت پرواز جایروپلن‌ها و سایر پرنده‌ها را خواهیم داشت حتی در برخی مناطق اگر فضا اجازه دهد راپل را هم اجرا خواهیم کرد.

سردار صابری ادامه داد: پهنه سوم در جنوب شرق تهران و در کنار پارک آزداگان قرار دارد که در آن هم رزم نمایش روی خشکی و هم روی آب اجرا خواهد شد و در کنار آن نمایشگاه و برنامه‌های جذابی نیز برای کودکان داریم؛ علاوه بر آن پرواز وسایل پرنده را هم خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: پهنه شمال شرق تهران که پهنه چهارم خواهد بود، میدان امام حسین (ع) است که برنامه‌های خوبی برای آن پیش بینی شده است؛ البته باید یادآور شد که برای برگزاری مراسم در هر چهار پهنه چندین ناحیه درگیر هستند البته ما در محل‌های دیگری مانند برج میلاد هم نمایشگاه و چتربازی خواهیم داشت و در پارک‌ها هم نمایشگاه برپا خواهد شد؛ همچنین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم میزبان علاقه‌مندان به مباحث این هفته خواهد بود.

سردار صابری ادامه داد: علاوه بر این موارد حرکت نمادین کاروان‌های اعزام رزمندگان را نیز اجرا خواهیم کرد؛ البته سخنرانی در ۵۰۰ مدرسه و فضاسازی در معابر عمومی نیز از دیگر برنامه‌های ما برای این هفته است و سعی می‌کنیم این هفته در تمامی شهر به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: فعالیت محرومیت زدایی در دشت آزادگان، اهدای سبد کالا به نیازمندان و بازنمایش عملیات‌های کربلای ۳ و ۴ و والفجر ۸، نمایشگاه تهران در جنگ به همراه اختتامیه تاتر بسیج و دفاع مقدس و نمایش جلوه‌های ویژه دفاع مقدس بر روی دیواره‌های شش نقطه تهران بخش دیگری از برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار