معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛

برگزاری همایش تخصصی تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس

مهدی عبوری از برگزاری همایش و برپایی نمایشگاه تخصصی تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 16September 2019

برگزاری همایش تخصصی تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست خبری «همایش و نمایشگاه تخصصی تبیین و نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس» با حضور «مهدی عبوری» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و سرهنگ «علیرضا افشاری» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی امروز (دوشنبه) در ساختمان وزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

مهدی عبوری در این نشست از برگزاری همایش و برپایی نمایشگاه تخصصی نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این همایش و نمایشگاه برای نخستین بار نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس را به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: این همایش دوم مهر سال جاری با حضور مقامات لشکری و کشوری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود که در حاشیه این همایش از نمایشگاه تخصصی نیز رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه به مدت هفت روز برپا خواهد بود.

عبوری با بیان اینکه همایش تخصصی تبیین و نقش وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برپا می‌شود، عنوان کرد: در این همایش از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان وزارت راه و شهرسازی تقدیر به عمل خواهد آمد.

در ادامه سرهنگ افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی نیز اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی نقش بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس داشت و فعالیت‌هایش را از نخستین روز جنگ آغاز کرد.

با بیان اینکه همایش و نمایشگاه تخصصی تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس برای نخستین بار به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: این نمایشگاه با حضور سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس نقش موثری داشتند، برپا می‌شود.

سرهنگ افشاری در پایان گفت: بزودی یک نمایشگاه دائمی در خصوص تبیین نقش وزارت راه و ‌شهرسازی در دوران دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار