احتمال تجدیدنظر رژیم صهیونیستی در مذاکرات سازش

متعاقب کشته شدن دو سرباز اسرائیلی در کرانه باختری از نخست وزیر این رژیم خواسته شده است در مذاکرات صلح با فلسطینیان تجدیدنظر کند.
کد خبر: ۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷ - 24September 2013

احتمال تجدیدنظر رژیم صهیونیستی در مذاکرات سازش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "الجزیره"، "نفتلی بنت" یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی با توجه به کشته شدن دو سرباز اسرائیلی در کرانه باختری به نخست وزیر این رژیم توصیه کرده است در مذاکرات صلح با تشکیلات خودگردان فلسطین تجدیدنظر نماید.

این عضو کابینه رژیم صهیونیستی با ارسال نامه ای به نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: "شکی وجود ندارد که تحولات ناگواری در روزهای اخیر روی داده و با توجه به تغییر شرایط نسبت به زمان آغاز مذاکرات، ضروری است باید در مذاکرات سازش با فلسطینیان تجدیدنظر صورت گیرد".

گفتنی است طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری دو سرباز صهیونیست به طور جداگانه توسط دو فلسطینی در کرانه باختری کشته شده اند که با واکنش های مختلفی از سوی صهیونیست ها مواجه شد؛ از جمله این واکنش ها می توان به یورش سربازان صهیونیست به خانه های فلسطینیان در کرانه باختری در دو روز اخیر با هدف شناسایی افراد مظنون اشاره کرد.

علاوه بر این، بعد از وقوع این تحولات بنجامین نتانیاهو طی دستوری خواستاد تشدید عملیات شهرک سازی در کرانه باختری شده است که می تواند تاثیر منفی بر روند مذاکرات سازش داشته باشد.

شایان ذکر است مذاکرات سازش تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی در ماه های گذشته و با میانجی گری امریکا بعد از سه سال و با وجود مخالفت دیگر گروه های فلسطینی با ازسرگیری مذاکره آغاز شده است.

نظر شما
پربیننده ها