مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس باید محل تلاقی دو نسل گذشته و امروز باشد

سرهنگ «محمدحسن سلامی» گفت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس باید محل تلاقی دو نسل گذشته و امروز باشد و نگذاریم که خاطره آن سال‌ها به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۳۶۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ - 17September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدناظم رضوی» شهردار سمنان با سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان پیرامون فضای سبز مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سلامی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته دفاع مقدس شهرداری استان با درنظر گرفتن اقدامات فرهنگی شهری، فضاسازی تبلیغی - فرهنگی و بهره‌گیری از امکانات شهری جهت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی و اجرا شود

وی با اشاره به زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‎های مربوط به شهدا بیان داشت: همواره تلاش در راستای ترویج ارزش‌های دفاع باید به عنوان یکی از وظایف اصلی ما در شرایط امروزی و بعد از دوران دفاع مقدس باشد.

سلامی تصریح کرد: رسالت امروز ما به عنوان به جای ماندگان جنگ این است که تمام آنچه که از دلیری‌های رزمندگان به یاد داریم را برای نسل جوان و نوجوان بازگو کرده و نگذاریم که خاطره آن سال‌ها به فراموشی سپرده شود و مراکز فرهنگی دفاع مقدس محل تلاقی دو نسل گذشته و امروز است.

در این جلسه که با حضور معاونین دو مجموعه برگزار مقرر شد شهرداری در ایجاد و کاشت فضای سبز مرکز فرهنگی و تمام خدمات مربوط به کاشت و آماده سازی، ساماندهی، طراحی و نصب تابلوهای منتهی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس در دستور  قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار