نماینده ولی فقیه در بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان بوشهر

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» بر ضرورت و همت مسئولان در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس تأکید کرد و با ابراز تأسف از عدم وجود این مرکز در استان گفت: استان بوشهر تنها استانی است که فاقد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۶۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ - 17September 2019

ضرورت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه جهاد یک حرکت پرشور برگرفته از ایمان است، اظهارداشت: تنها راه نجات جامعه از شر استکبار و دشمنان جهاد است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری امنیت و آرامش به جامعه هدیه کردند، گفت: مهمترین جهاد در عرصه بیرونی جهاد دفاعی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: جهاد دفاعی همان کاری است که جوانان این آب و خاک در دوران هشت سال دفاع مقدس مدرسه‌ای آسمانی برای آموزش و رشد و تعالی جامعه ترسیم کردند.

وی با بیان اینکه جوانان این سرزمین در مقابل تجاوز دشمن در دوران دفاع مقدس کاری کردند که در طول تاریخ انجام نشد، افزود: فرزندان این مرز وبوم در هشت سال دفاع مقدس مقدس با حماسه و با ایجاد کوه پایداری اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

صفایی بوشهری با تاکید برنهادینه شدن فرهنگ جهاد و ایثار در جامعه گفت: فرهنگ ایثار و جهادگری باید در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: باتوجه به شرایط امروز که دشمن علیه کشور تحریم‌های ظالمانه اقتصادی اعمال کرده باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی به سمت خودکفایی اقتصادی و مرجعیت در این بخش برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر نقش رزمندگان استان بوشهر در تمام عرصه های نبرد از دیرباز تا کنون اشاره کرد و افزود: این استان در بحث مقابله با دشمنان اسلام در تمام ادوار تاریخ به واسطه برخورداری از جوانان غیور و ولایی خوش درخشیده است.

صفایی بوشهری در پایان بر ضرورت همت مسئولان در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس تأکید کرد و با ابراز تأسف از عدم وجود این مرکز در استان اظهار داشت: استان بوشهر تنها استانی در کشور است که فاقد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار