مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

لزوم تقویت ارزش‌های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی

سرهنگ «امیرعباس آسمند» با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال تقویت ارزش‌های دفاع مقدس هستیم، گفت: باید ارزش‌هایی از جمله مقاومت، ایستادگی، مجاهدت و سبک زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس را ترویج دهیم.
کد خبر: ۳۶۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 17September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست تخصصی «اصحاب رسانه، جوانان و دفاع مقدس» اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس سبب تثبیت و طولانی شدن عمر انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: اگرچه در هشت سال دفاع مقدس مشکلاتی برای کشور ما ایجاد شد اما این دوران دستاوردها و برکاتی نیز به همراه داشت و پیشرفت‌ها و توسعه‌های  زیادی را برای کشور ما رقم زد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال تقویت ارزش های دفاع مقدس هستیم، عنوان کرد: باید ارزش‌هایی از جمله مقاومت، ایستادگی، مجاهدت و سبک زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس را ترویج دهیم.

آسمند پیروزی‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس را مرهون رشادت‌های جوانان دانست و بیان کرد: رزمندگان ما در آن دروان با ایمان و اخلاص نشان دادند که می‌توان در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستاد.

وی تاکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید با هم‌افزایی، کنار گذاشتن اختلافات و نشر گفتمان صلح و سازش، ندای مهر و محبت و صمیمیت را در جامعه بیشتر کنیم و تمام اراده‌ها را به سمت خیرخواهی و امر به معروف و نهی از منکر سوق دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تکنولوژی و فناوری در اوایل قرن بیستم در صدد سلطه بر بشر است، گفت: در دنیای امروز رسانه‌ها افکار ما را جهت‌دهی کرده و به جای ما تصمیم می‌گیرند و در چنین شرایطی ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را در بستر رسانه‌ها گسترش دهیم و نهایت استفاده را از فضای رسانه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار