گام دوم/ قمی:

گام دوم انقلاب گام جوانان است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینگه گام دوم انقلاب گام جوانان است، گفت: گام دوم یعنی گام شما جوانان. شما هستید که باید معارف انقلاب را به هنرمندانه‌ترین نحو ممکن ترویج دهید.
کد خبر: ۳۶۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ - 17September 2019

قمی: گام دوم انقلاب گام جوانان استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در آئین اختتامیه سیزدهمین کنگره ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، طی سخنانی با تبیین رسالات و وظایف سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید از اتفاقاتی که در حوزه اسلام و انقلاب می‌افتد حمایت کند و اگر این موضوع در جامعه کمرنگ باشد باید از این سازمان مطالبه کرد و سئوال پرسید. سازمان تبلیغات اسلامی باید نقش حمایتی خود را از تبلیغات اسلامی به درستی ایفا کند نه اینکه نام و نشان خود را در سطح جامعه تبلیغ کند.

حجت‌الاسلام محمد قمی بابیان اینکه شبهاتی که امروز در سطح جامعه مطرح می‌شود معلول اتفاقات مختلف است گفت: همین چند روز پیش مسئله‌ای درباره ازدواج یک دختر ۹ ساله در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد و هم‌زمان سریالی هم با همین مضمون پخش شد که در کنار قرار گرفتن اینها برای مخاطب این موضوع را تداعی می‌کرد که گویا این اتفاق در ایران مرسوم است و آنقدر زیاد است که حالا به رسانه‌ها رسیده است؛ در حالی که واقعاً چنین چیزی آنقدر کمرنگ است که اصلاً به چشم نمی‌آید اما جوری وانمود کردند که انگار مسئله اول جامعه ایران این موضوع است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اتحادیه دانش‌آموزان در زمینه «هیئات مذهبی دانش‌آموزان»، به سفر اخیرش به شهرکرد اشاره و اظهار کرد: اتفاقاً مدتی قبل مهمان هیئت انصارالمهدی شهرکرد بودم و واقعاً از نظم و فضای این هیئت لذت بردم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین افزود: گام دوم یعنی گام شما. شما هستید که باید معارف انقلاب را به هنرمندانه‌ترین نحو ممکن ترویج کنید. این باید از جانب شما اتفاق بیفتد و ما در سازمان تبلیغات هم از شما حمایت کنیم چراکه بار گام دوم انقلاب بر عهده شما جوان‌ها است. شما می‌توانید به زبان جوانانه این موضوعات را در جامعه مطرح کنید و قدم مؤثری را در موضوع گام دوم انقلاب اسلامی بردارید.

در ابتدای آئین اختتامیه سیزدهمین کنگره ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تعدادی از شرکت‌کنندگان سخنان و سؤالاتی خطاب رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کردند که سخنان ذکرشده پاسخ به سؤالات دانش آموزان است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها