همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد همزمان با همه شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 17September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد اظهار داشت: هرچند در هشت سال دفاع مقدس با مشکلاتی روبرو بودیم اما این دوران آثار و برکات بسیار مهمی برای کشور داشت.

وی با تاکید بر لزوم تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس، افزود: این عزیزان در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه و شرافتمندانه در برابر دنیای کفر جنگیدند و با مقاومت خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این برهه از زمان باید با تکریم و تجلیل پیشکسوتان دفاع مقدس، دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم تا این عزیزان احساس نکنند که فراموش شده‌اند.

آسمند از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد خبر داد و عنوان کرد: این همایش هفتم مهرماه امسال همزمان با همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بویراحمد خواست ضمن برگزاری یک همایش در شأن پیشکسوتان دفاع مقدس، نسبت به فضاسازی مناسب ادارات جهت استقبال از هفته دفاع مقدس اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار