فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

کم فروشی و گران فروشی از منکرات است

سرهنگ مجید سوری گفت: کم فروشی و گران فروشی هم از منکرات است و ضروری است اصناف وارد بازار شوند و اقدامات لازم را با بازرسی و تذکر انجام دهند.
کد خبر: ۳۶۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ - 17September 2019

راه اندازی کارگاه تولید البسه محجبه در بروجرد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ‌ «مجید سوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر مسئله مهمی است و اگر آسیب ها را در نظر بگیریم موارد زیادی به ذهن می رسد.

وی عدم پاسخگویی برخی از ادارات را یک منکر برشمرد و افزود: یکی از منکرات در بروجرد، کم کاری دستگاه های اجرایی در پاسخگویی به مردم است که این مشکل بزرگی است و این عدم پاسخگویی سبب نارضایتی ارباب رجوع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: یک منکر دیگر مربوط به اصناف و کم فروشی و گران فروشی بوده که ضروری است اصناف وارد بازار شود و اقدامات لازم را با بازرسی و تذکر انجام دهد.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها در مسئله حجاب و عفاف نیست بلکه موارد دیگری نیز وجود دارد که باید رسیدگی شود.

سوری وجود فروشگاه های البسه حجاب و عفاف را در شهرستات ضروری دانست و گفت: در شهرستان بروجرد می طلبد که واحدهای تولیدی و فروشگاه هایی در شهرستان وجود داشته باشد که البسه محجبه را عرضه کنند که در این راستا یک کارگاه تولیدی راه اندازی شده و لباس هایی برای بانوان محجبه تولید می کند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این جلسه گفت: برای اجرای هر کاری و اثرگذاری بهتر ضروری است که فرهنگ سازی لازم صورت گیرد؛ بروجرد شهر فرزانگان و علما است و باید در جهت امر به معروف و نهی از منکر اقدامات زیادی انجام داد.

نسرین فائزی مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد هم افزود: در شهرستان بروجرد مسائلی مانند بدحجابی دیده می شود که این موضوع خاطر بسیاری از خانواده های شهدا را آزرده می کند که ضروری است با برنامه ها و اقدامات در راستای بدحجابی اقداماتی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی از کارمندان خانم در ادارات، پوشش مناسبی ندارند که باید در این راستا تذکرات لازم داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار