نخستین سالگرد رزمنده دلیر شهید «سعید زارع» در میانرود دزفول برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد رزمنده دلیر شهید«سعید زارع» از مدافعان حرم و یکی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در شهر میانرود دزفول برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ - 17September 2019

نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید«سعید زارع» در میانرود دزفول برگزار می شود

به گزرش دفاع‌پرس از اهواز، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد  رزمنده دلیر شهید «سعید زارع» از مدافعان حرم و یکی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در شهر میانرود دزفول برگزار می‌شود.

این برنامه روز (چهارشنبه 27 شهریور) از ساعت 21:30 آغاز می‌شود و یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استان خوزستان نیز در آن مداحی می‌کند.

 آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید«سعید زارع» در کنار تربت پاکش در گلزار شهدای امامزاده اسحاق ابراهیم(ع) شهرک انقلاب واقع در شهر میانرود دزفول برگزار می‌شود که حاضران به این جوان رشید ادای احترام می‌کنند.

به گزارش دفاع‌پرس؛ پاسدار شهید «سعید زارع» فرزند غلامرضا در تاریخ یکم مهر سال 1367 به عنوان ششمین فرزند در ‌شهر میانرود شهرستان دزفول دیده به جهان گشود و شادی را برای خانواده خود به ارمغان آورد. وی در بهمن سال 1392 در سپاه پاسداران استخدام شد، حضور در سپاه را برای خودش افتخار می‌دانست و دوست داشت با لباس پاسداری شهید شود که به آرزویش رسید. شهید زارع در لشکر 7 ولیعصر(عج) و در گردان رزم خدمت می‌کرد، خیلی به سپاه و شغل پاسداری علاقه داشت که بارها این موضوع را برای اطرافیان بیان کرد.

وی در زمان هجوم تکفیری‌ها به کشورهای اسلامی دو بار به سوریه رفت تا از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) دفاع کند که در این راه برخی از دوستانش از جمله شهید جاویدالاثر «مهدی نظری» و شهید «محمد کیهانی» به شهادت رسیدند.

شهید زارع تنها یک روز قبل از تولدش، در صبح روز شنبه 31 شهریور سال 1397 در رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار قدس برگزار شد، حضور داشت که هدف تیر تروریست‌ها قرار گرفت و به همراه 22 نفر دیگر از جمله کودک خردسال شهید «محمدطاها اقدامی» به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها