مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد؛

آماده شدن گیت‌های شلمچه برای تردد زائرین حسینی تا هفته آینده

غلامعباس بهرامی نیا از آماده شدن گیت‌های شلمچه برای تردد زائرین حسینی تا هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ - 17September 2019

آماده شدن گیت های شلمچه برای تردد زائرین حسینی تا هفته آینده

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامعباس بهرامی‌نیا» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان درباره آخرین وضعیت پروژه‌های راهداری برای اربعین حسینی اظهار داشت: احداث سایه‌بان در مصوبات ستاد اربعین خوزستان وجود دارد و با وجود مکاتبات فراوان تاکنون اقدام عملی انجام نشده است.

وی درباره گیت‌های اضطراری برای زائران، افزود: پیشرفت کار بسیار خوب و کارهای نازک‌کاری باقیمانده و پیمانکار به صورت 24 ساعته در حال فعالیت و عمده کار در این پروژه نیز فرش کردن 3 هزار متر مربع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به این‌که تا یک هفته آینده محوطه گیت‌ها آماده می‌شوند، خاطرنشان کرد: لکه‌گیری جاده ها در حال اتمام است و محور قدیم یادمان شلمچه نیز به دو کیلومتر روکش نیاز دارد.

وی افزود: باتوجه به پیش‌بینی ایجاد گره‌های ترافیکی و راه‌بندان در مرز مهران هنگام بازگشت زائران، مصوب شد که زائران ابتدا در نقطه صفر مرزی پیاده و به سه نقطه منتقل و از همین طریق به سایر کشور جابجا شوند که یکی از این نقاط اندیمشک است.

بهرامی‌نیا ادامه داد: باتوجه به احتمال اسکان این زائران در شهرستان اندیمشک، محل مناسب همراه با تغذیه و خدمات مورد نیاز نیز برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها