جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس همدان برگزار شد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس با هدف ارایه طرح و برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ - 18September 2019

«ربیعه عليمحمدی» مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان اظهار داشت: جلسه کمیته زنان و دفاع مقدس با هدف ارایه طرح و برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جایگاه زن در طول دوران دفاع مقدس برگزار شد.

علیمحمدی گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس به زیر مجموعه های وابسته اعلام شده که یکی از اهم برنامه‌ها دیدار خانوادگی به همراه کودکان و نوجوانان هر خانواده با خانواده های شهدا و ایثارگران است که نسل کودک و نوجوان نیز با این آرمان ها و رشادت ها آشنایی پیدا کنند.

وی ادامه داد: حضور در فعالیت‌های فرهنگی خصوصا در زمینه‌های دفاع مقدس باید عمومی باشد و همه آحاد مردم در آن شرکت کنند که راه کار این امر برگزاری مراسم و برنامه ها به صورت عمومی و در مکان‌های عمومی است.

مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان تصریح کرد: در جلسه امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان به نقش زن و روش های تربیتی، مدیریت اقتصادی، مقاومت، ایثار و مهربانی که همه جزئی از آموزش های دفاع مقدس است مطرح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها