رئیس بنیاد شهید کنگان:

مسئولان مشکلات خانواده شهدا را در دستور کار قرار دهند

«رضا نادری مجرد» بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا مسئولان را به کار و تلاش بیشتر تشویق می‌کند گفت: مسئولان به‌ پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جان‌فشانی‌های عزیزانشان حل مشکلات خانواده شهدا را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۳۶۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ - 18September 2019

مسئولان مشکلات خانواده شهدا را در دستور کار قرار دهند

 به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «رضا نادری مجرد» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان در دیدار با خانواده‌های شهید «اسماعیل بحرینی‌پور» و «عبدالحسین ساری‌زاده» اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مشاهده این صبر و صلابت، برای مسئولان روحیه‌ بخش و امیدآفرین است و  مسئولان را به کار و تلاش بیشتر تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ دارند به‌ پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جان‌فشانی‌های عزیزانشان، حل مشکلات خانواده شهدا را در دستور کار قرار دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کنگان رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و متذکر شد: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به‌ نظام اسلامی وارد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار