فرمانده لشکر 10 سید الشهدا (ع):

شهدا حقیقت‌های گم شده در لابه‌لای تاریخ را احیا کرده‌اند

فرمانده لشکر 10 سید الشهدا (ع) گفت: شهیدان ما حقیقت‌هایی که می‌رفت در لابه‌لای فهم نادرست تاریخ به فراموشی سپرده شوند را احیاء کرده‌اند.
کد خبر: ۳۶۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 18September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «رستمعلی رفیعی» فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز در جمع پاسداران استان البرز اظهار داشت: وقتی از شهیدانمان و پدران و مادرانشان تمجید می کنیم احساساتی نشده ایم. شهیدان ما حقیقت‌هایی که می‌رفت در لابه‌لای فهم نادرست تاریخ به فراموشی سپرده شوند را احیاء کرده‌اند.

رفیعی گفت: ملت هوشیار ما دشمنان خود را برای همیشه در پست‌ترین نقطه به شکست کشانده‌اند. صدام و همه صدامیان تاریخ، یزید و همه یزیدیان تاریخ گفته‌اند ما دو اشتباه کرده‌ایم. اول اینکه یزید در غروب روز عاشورا باید حضرت زینب (س) را می‌کشت. در آن صورت قائله تمام می‌شد. چون زینب نگذاشت پیام عاشورا تمام شود. همان پیامی که امروز شاعران می گویند کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود. چون زینب ماند، کربلا ماند و فلسفه عاشورا زنده و پویا و حرکت آفرین شد.

وی افزود: شهادت شهدای مدافع حرم به ما فهماند این مسیر کربلایی زینب‌های بیدار می خواهد و سربازان مکلف شده ولی زمان خودش را می خواهد. به تعبیر حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تقابل دوگانه جدید «اسلام و استکبار» پدیده‌ برجسته‌ جهان معاصر و کانون توجه جهانیان شده است. دشمنی‌ها با همه‌ شدت ادامه دارد و اگر قدرت عظیم ایمان و انگیزه‌ این ملت و رهبری نبود، تاب آوردن در برابر این همه خصومت، شقاوت، توطئه و خباثت، امکان‌پذیر نمی‌شد. 

این مسئول تصریح کرد: همه می دانند تحولی که در قرن حاضر اتفاق افتاده ثمره آن خونی است که در قلب تاریخ از عاشورا به دنیای حقیقت طلبان تزریق شده است. شهید بزرگوار سیدمرتضی آوینی گفت بشریت به آن مدیون است و آن خون دوباره در دمشق با دم شهیدان دفاع از حرم  احیا می شود. شما سپاهیان را  با چه چیزی تحریم می کنند؟ با کدام ادبیات می خواهند ما را از دستگاه عاشورا جدا کنند؟ آیا سرمان را به نیزه می‌برند؟ در آن زمان ما همه «حججی» می‌شویم و این دم حجت را برهمگان تمام می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار