شکست آمریکا در تحریم های اقتصادی پیروزی همیشگی برای ایران است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: فشار حداکثری اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران آخرین حربه دولت ترامپ است و مدیریت درست و برنامه ریزی داخلی برای مقابله با آن منجر به پیروزی همیشگی برای ملت ایران خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ - 18September 2019

شکست آمریکا در تحریم های اقتصادی پیروزی همیشگی برای ایران استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی ابراهیمی نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تناقض‌گویی ترامپ برای مذاکره با ایران اظهار داشت: ترامپ بارها نشان داده است که به تناقض‌گویی و صحبت‌های بی‌اساس در مورد ایران عادت دارد. آخرین نمونه آن بحث‌های مرتبط با حمله به آرامکو عربستان بوده است که یکبار ایران را متهم کرد بار دیگر عربستان را موظف به پرداخت هزینه های محافظت از خود کرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند در صورت حمله نظامی به تهران، تنها این ایران نیست که دچار خسارت می‌شود، بلکه کل منطقه در آتش جنگ خواهد سوخت و هزینه زیادی به آمریکا وارد خواهد شد؛ لذا عقلای آمریکا همیشه ترامپ را از این فکر منصرف کرده‌اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم‌های همه‌جانبه آمریکا به نیت فشار به ایران و مجبور کردن جمهوری اسلامی به عبور از منافع ملی و منطقه‌ای و رویکرد ضد استکباری در منطقه و در نهایت مذاکره با آمریکا در بالاترین سطح خود در طول همه دوران‌ها قرار دارد و با هوشیاری و همراهی ملت تا کنون بی نتیجه بوده و اگر بتوانیم آمریکا را در این موضوع شکست بدهیم به پیروزی‌ای همیشگی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار