سردار عباسقلیزاده:

دفاع مقدس موجب امنیت پایدار و اقتدار نظام اسلامی شد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: 8 سال دفاع مقدس مایه‌ شکوه و عظمت جمهوری اسلامی شد و امنیت پایدار و اقتدار نظامی اسلامی را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۳۶۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ - 18September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلیزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز در دیدار نیروهای مسلح و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس مایه‌ی شکوه و عظمت جمهوری اسلامی شد و امنیت پایدار و اقتدار نظامی اسلامی را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: هدف از این دیدار تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) و نماینده ایشان در استان است.

عباسقلیزاده تاکید داشت: نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج مردمی فدائیان نظام اسلامی هستند.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نیروهای مسلح در طول 40 سال انقلاب اسلامی وفاداری‌شان را به نظام و آرمان‌های امام راحل نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: وجود هزاران شهید، جانباز و ایثارگران مصدقِ این امر است.

وی بیان داشت: خوشبختانه برای پیشبرد برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس تمامی رده‌های نیروهای مسلح، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته‌اند.

دبیر بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان با بیان اینکه طی روزهای آتی شاهد اجرای برنامه‌هایی باشکوه و باعظمت خواهیم بود، توضیح داد: صبح 31 شهریور شاهد رژه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان‌ شرقی خواهیم بود و عصر همان روز ساعت 16:30 نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان افتتاح و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء رزمایش عملیات بیت‌المقدس به اجرا در می‌آید.

این مسئول عنوان کرد: در کنار برنامه‌های اصلی، تمامی رده‌های نیروهای مسلح و نهادها و ادارات، برنامه‌هایی را بدین مناسبت برگزار و گزارش آن را به ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار