همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نمایش «جابر» با موضوع جهاد علمی - فرهنگی در قم اجرا می‌شود

نمایش «جابر» با موضوع جهاد علمی _ فرهنگی ویژه بانوان، همزمان با هفته دفاع مقدس در قم به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۳۶۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ - 18September 2019

نمایش «جابر» با موضوع جهاد علمی - فرهنگی در قم اجرا می شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، نمایش «جابر» با موضوع جهاد علمی فرهنگی ویژه بانوان ۱۵ سال به بالا، همزمان با ایام پایانی دهه سوم محرم و هفته دفاع مقدس به همت گروه فرهنگی تبلیغی نورالهدی و با حضور بازیگرانی از بانوان طلبه و دانشجو در قم به روی صحنه می‌رود.

این نمایش با هدف نشان دادن دانشجو و جوان تراز انقلاب اسلامی تاکنون ۱۴۳ نوبت در شهر‌ها و نقاط مختلف کشور اجرا شده و «جابر» در واقع یک دانشجوی بسیجی فعال فرهنگی است که در حوزه پزشکی و تولید یک داروی تحریمی فعالیت می‌کند و همزمان علاقه‌مند است در جبهه مقاومت و سوریه حضور پیدا کند.

آنچه که در مورد داستان جابر حائز اهمیت است، پرداختن به مسائل خانوادگی در کنار متن اصلی داستان است، حضور خواهر، مادر و همسر جابر در نمایش، تعامل این افراد با یکدیگر، سبک زندگی آن‌ها و زندگی زناشویی موفق این فرد همگی نمایش داده می‌شود.

نمایش جابر با حمایت و همکاری نهادهایی چون اداره کل تبلیغات اسلامی، مرکز فرهنگی آموزشی فاطمه الزهرا (س)، سازمان فرهنگی ورزشی هنری شهرداری، ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی (خاتم) و سازمان بسیج هنرمندان قم طی روز‌های یکشنبه ۳۱ شهریور و سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم مهر از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن سازمان تبلیغات اسلامی واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه شش اجرا می‌شود.

قیمت بلیط این نمایش ۱۵ هزار تومان است که برای حضور گروهیِ طلاب، دانشجویان، کانون‌های مساجد و مدارس تخفیف ویژه در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیط می‌توانند با شماره ۰۹۹۱۵۱۹۲۷۰۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها