حجت‌ الاسلام «سیدرضا تقوی»:

بشر همواره مدیون فداکاری‌های انسان‌های خاص است/ تجلیل از شهدا تجلیل از ارزش‌هاست

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه بشر همواره مدیون فداکاری‌های انسان‌های خاص است، گفت: تحولات تاریخ و تمدن‌ها را انسان‌های خاص به‌وجود می‌آورند.
کد خبر: ۳۶۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ - 19September 2019

بشر همواره مدیون فداکاری‌های انسان‌های خاص است/ تجلیل از شهدا تجلیل از ارزش‌هاستبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌ الاسلام «سید رضا تقوی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، امروز (پنج‌شنبه) در سی‌ویکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، به دلایل ضرورت برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهدا، با بیان اینکه بشر همواره مدیون فداکاری‌های انسان‌های خاص است، اظهار داشت: تحولات تاریخ و تمدن‌ها را انسان‌های خاص به‌وجود می‌آورند؛ بنابراین این انسان‌ها اول خود متحول شدند، سپس تحول ایجاد کردند؛ لذا نباید به آسانی از کنار آن‌ها گذشت.

وی با تأکید بر اینکه شهدا هم جزو انسان‌های خاص هستند، گفت: قرآن کریم می‌گوید که انسان‌های خاص را فراموش نکنید و می‌خواهد به ما نشان دهد که مردان بزرگ تاریخ در گذشته جهاد کردند.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان این‌که رهبر انقلاب اسلامی بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان تأکید کرده است، گفت: در مقابل برخی موضوع «پیرزدایی» را مطرح کردند؛ اما رهبر انقلاب اسلامی ناراحت شدند. امروز اگر امکان خدمت برای جوانان وجود دارد، به برکت نسل‌های گذشته است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، دلایل دیگر ضرورت تجلیل از شهدا را تجلیل از ارزش‌ها و تبیین میراث فرهنگی و انتقال آن به نسل‌های آینده دانست که باید برای آن‌ها الگو قرار گیرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار