در پیامی به مناسبت روز سرباز؛

سربازان نظام در حراست از مرزهای جغرافیایی مردانه استقامت می‌کنند

استاندار و امام جمعه همدان به مناسبت یکم مهر روز سرباز در پیامی مشترک این روز را به سربازان نظام تبریک گفتند.
کد خبر: ۳۶۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ - 19September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی‌موثقی»، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان و «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان با صدور پیام مشترکی به مناسبت فرا رسیدن یکم مهر، روز سرباز را تبریک گفتند.

در این پیام‌های مشترک آمده است: سلام و درود به پیشگاه باعظمت ولی عصر منجی عالم بشریت (ارواحنا له الفدا) و سربازان دلیر، لحظه‌شناس و با صلابت که در جبهه‌های مختلف با سینه‌ای ستبر در مقابل هجمه‌های بی امان متخاصمان و اجانب جانفشانی می‌کنند.

تاریخ ایران اسلامی یادآور روزهای بزرگ و پرافتخار و لحظه‌های حساس و سرنوشت‌سازی است که بر پیشانی آن نام سربازان و پاسداران حضرت روح‌الله می‌درخشد.

ایثار، رشادت و شهامت مردانی که به دور از هیاهوهای رسانه‌ای و تبلیغاتی جان عزیزشان را در طبق اخلاص نهاده و در حراست از مرزهای جغرافیایی مردانه استقامت می‌کنند و با خون پاک شهدای مظلوم این قاطبه عشق درخت انقلاب بارورتر می‌شود و تلألو این مدال زرین، اهتزاز پرچم پرافتخار ایران عزیز در مهد امنیت و قرار است.

روز سرباز مهر تاییدی است بر افتخارآفرینی فرزندان ملت غیور ایران در نگاهبانی از اسلام و حفظ امنیت ملی. جوانانی که با تبعیت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و در ادامه راه شهدای گرانقدر، با آگاهی و ایمان در سنگر مجاهدت حاضر شده و امید به آینده را در سایه انتظار فرج امام زمان (عج)، سرلوحه مجاهدت‌های خود قرار داده‌اند.

این روز فرخنده را به مردم عزیز و انقلابی استان و سربازان و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم شاهد تداوم پیروزی‌های شگرف این سربازان در صیانت از ارزش های اسلامی و آرمان‌های انقلابی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار