فرمانده هشت سال دفاع مقدس:

شهدا شناسنامه عاشورایی ملت ایران اسلامی هستند

سردار کمیل کهنسال گفت: شهدا شناسنامه عاشورایی عاشورایی ملت ایران اسلامی هستند که به امام شهدا و یاران باوفای آن حضرت اقتدا کردند.
کد خبر: ۳۶۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ - 19September 2019

شهدا شناسنامه عاشورایی ملت ایران اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار سرتیپ پاسدار «کمیل کهنسال» از فرماندهان لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت امروز در یادواره شهدای دفاع مقدس روستای واسکس قائمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به نقش و جایگاه شهدا به حماسه‌آفرینی شهدای روستای واسکس  اشاره کرد و اظهار داشت: 16 تن از شهدای این روستا و یک شهید منا همانند شهدای محراب، جان خود را فدا کردند تا ملت ما زیر ذلت دشمنان اسلام نروند.

وی افزود: شهدا شناسنامه عاشورایی ملت ایران اسلامی هستند که به امام شهدا و یاران باوفای آن حضرت اقتدا کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهدا در جبهه‌های مقاومت فقط با حماسه عاشورایی و با سالار شهدا امام حسین (ع) قابل شناسایی اند.

فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه ملت ایران حماسه ی عظیم راه اسلام را قدر می‌دانند و مدیون خون شهدا هستند، تصریح کرد: شهدا جانشان را برای زنده نگه داشتن اسلام و علوم و معارف و اهل بیت در راه خدا فدا کردند و هرگز از یادها نخواهند رفت.

وی ادامه داد: امروز برگزاری یادواره‌های شهدا نشان‌دهنده همان زنده نگه داشتن این یادهاست که با گذشت دهها سال در ذهن‌ انسان‌های آزاده جهان ماندگار است.

سردار کهنسال در ادامه به جنایات داعش در سوریه اشاره کرد و با بیان اینکه ما مدیون خانواده شهدا هستیم، افزود: امروز در جبهه‌های مقاومت و سوریه شهدای خانطومان ما که از نسل همان شهدا هستند امنیت را بار دیگر به ما هدیه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها