از سوی فرمانده کل ارتش انجام شد؛

ارزیابی تاکتیکی، تکنیکی و عملیاتی گروه 22 توپخانه شهرضا

سرلشکر موسوی با حضور در گروه 22 توپخانه شهرضا، این یگان را از نظر آمادگی رزمی ارزیابی کرد.
کد خبر: ۳۶۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ - 19September 2019

ارزیابی تاکتیکی، تکنیکی و عملیاتی گروه 22 توپخانه شهرضابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز از بخش‌های مختلف گروه 22 توپخانه شهرضا نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش ضمن دیدار با کارکنان نمونه گروه 22 توپخانه شهرضا، از نمایشگاه ابداعات و نوآوری‌های کارکنان بازدید و از نظر تاکتیکی، تکنیکی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید از اماکن رفاهی، ورزشی و کارگاه‌های مهارت آموزی کارکنان وظیفه در رشته های آرایشگری، جوشکاری، مکانیکی، برق، عکاسی، نانوایی و نجاری (که در یکی از این مهارت ها پس از طی آموزش موفق به اخذ گواهی نامه از فنی حرفه ای شده و پس از خدمت این گواهی نامه مورد استفاده قرار می گیرد) از دیگر برنامه های فرمانده کل ارتش در این بازدید بود.

امیر سرلشکر موسوی همچنین با روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این یگان‌، دیدار کرد.

بنا‌براین گزارش، کارکنان گروه 22 توپخانه شهرضا در حضور فرمانده کل ارتش به اجرای حرکات رزمی و آمادگی جسمانی پرداختند.

ارائه تحرک و آمادگی بکارگیری ادوات شنی دار و چرخدار و تسلیحات و تجهیزات و میزان آمادگی آنها و نیز توانایی پشتیبانی، آمادگی و خوداتکایی بخش دیگری از این بازدید بود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را در این بازدید همراهی می کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار