امام جمعه موقت قصرشیرین:

دفاع مقدس عظمت ایرانیان را به جهان نشان داد

حجت‌الاسلام «اسماعیل حسین شامحمدی» گفت: دفاع مقدس یکی از بزرگترین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که عظمت ایرانیان را به جهان نشان داد.
کد خبر: ۳۶۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 20September 2019

دفاع مقدس عظمت ایرانیان را به جهان نشان دادبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت ایران ملتی پایدار و مقاوم است که برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی سرخم نمی‌کند و در مقابل استکبار ایستاده و می‌ایستد.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند؛ آثار هنری و ادبی دفاع مقدس به عنوان یک سلاح کارآمد نباید فراموش شود و مردم دنیا باید بدانند در دفاع مقدس چه گذشت و ملت ایران چه مقاومتی کردند.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین در ادامه گفت: همانطور که نقشه دشمن در دفاع مقدس ساقط کردن نظام نوپای ما بود امروز هم دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس نیز هست از این رو رزمندگان و ایثارگران باید تجربیات دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهند.

حجت الاسلام شامحمدی با بیان اینکه دفاع مقدس را برای ما مانند عاشورا تقدس دارد، گفت: انقلاب اسلامی ما امروز باعث افتخار اسلام است.

وی بیان داشت: دفاع مقدس، مقدس است چون عاملی داشت که در عاشورا نیز وجود دارد و اینکه خدا به آن تقدس داد از این رو هر چیزی که روح الهی داشت روح قدسی نیز دارد.

امام جمعه موقت قصرشیرین در ادامه گفت:رزمندگان با معنویت اسلام ناب محمدی را نشان دادند و نگرش مردم در دفاع مقدس به جنگ تداعی کننده جنگ‌های صدر اسلام بود.

وی گفت: دشمن با حمایت استکبار به دنبال سرنگونی نظام ما بود اما با تدبیر فرماندهی قاطعانه امام (ره) و حضور روحانیت این حمایت‌ها را بی‌اثر ساخت و جمهوری اسلامی توانست اقتدار خود را حفظ کند و امروز شاهدیم دفاع مقدس باعث خودکفایی در صنایع نظامی ما شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار