نمایشگاه عکس «روایت یک شاهد عینی» در اهواز گشایش یافت

نمایشگاه عکس‌های «فاطمه رحیماویان» از حادثه تروریستی ۳۱ شهریور خوزستان تحت عنوان «روایت یک شاهد عینی» در اهواز گشایش یافت.
کد خبر: ۳۶۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ - 21September 2019

مراسم گشایش نمایشگاه عکس «روایت یک شاهد عینی» در اهواز

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، نمایشگاه عکس‌های «فاطمه رحیماویان» از حادثه تروریستی ۳۱ شهریور خوزستان تحت عنوان «روایت یک شاهد عینی» در اهواز گشایش یافت.

مراسم گشایش این نمایشگاه در گالری کینو اهواز با حضور «محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی برگزار شد.

در حاشیه افتتاح این نمایشگاه «محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تقدیر از شجاعت خانم رحیماویان در روز حادثه اظهار داشت: قطعاً اگر وجود عکاسان در روز حادثه نبود اکنون هیچ گونه مستندی که بتواند شرایط آن روز را برای ما به تصویر بکشد، وجود نداشت.

وی با اشاره به سفر خود به تهران پس از حادثه تروریستی، گفت: هر جایی حاضر می‌شدم همه از عکس‌های روز حادثه و شجاعت و تلاشی که بچه‌های عکاس خوزستانی برای ثبت و ضبط این حادثه به خرج دادند صحبت می‌کردند. خانم رحیماویان را افتخار عکاسان استان می دانم و امیدوارم اجر عکاسانی که حادثه تروریستی را خبری کردند نزد خداوند محفوظ باشد.

«فاطمه رحیماویان» از جمله عکاسان خوزستانی مستقر در حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز بود که توانست تصاویر ماندگاری را از لنز دوربین خود به دنیا مخابره کند و دست پلید تروریست های بزدل را برای مدعیان دروغین حقوق بشر روشن کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها