بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

وجه تمایز دفاع مقدس با سایر جنگ‌های دنیا، ماهيت منحصر به فرد اعتقادی آن است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ - 21September 2019

وجه تمایز دفاع مقدس با سایر جنگ های دنیا، ماهيت منحصر به فرد اعتقادی آن است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

تاریخ دفاع مقدس سرشار از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و بزرگمردانی است که در راه رسیدن به امنیت و ثبات میهن اسلامی ایران از جان و مال خود گذشتند و به افتخار آفرینان تاریخ تبدیل شدند؛ لذا بر ما است تا ضمن حفظ این ارزش‌ها با تمام وجود افتخارات این دوران مقدس را سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

آنچه كه دفاع مقدس ملت ايران را از ديگر حماسه‌های ملل دنيا متمايز می‌كند، ماهيت منحصر به فرد اعتقادی آن است؛ عمل به فريضه ديني و توکل به خدا، توسل به ائمه معصومین، تابعیت محض از فرمان رهبر خود، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها و در نهايت دفاع از وجب وجب خاک ميهن، چارچوب اعتقادی نفوذ‌ناپذيری بود كه در دل فرد فرد اين مردم شكل گرفت و به لطف حضرت حق در برابر دشمنان به پيروزی رساند.

لذا اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ضمن گرامیداشت یاد و نام 4 هزار شهید والامقام این استان، سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به میهن عزیز اسلامی و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار