فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

اتحاد و همدلی نیروهای مسلح نمونه بارز اراده ما در مایوس کردن دشمن است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جنگ جنگ اراده‌ها است، گفت: دشمن اراده کرده ما را مایوس و ما را شکست خورده معرفی کند و ما نیز در مایوس کردن دشمن مصمم هستیم و یکی از نمونه‌های بارز آن همین اتحاد و همدلی نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۳۶۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ - 21September 2019

دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرتیپ دوم پاسدار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: همه ما سرباز ولایت هستیم و عرض ارادت و سربازی خود را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می کنیم و زیر بیرق ایشان وحدت، هماهنگی و همدلی را وظیفه داریم ترویج دهیم و مستحکم کنیم.

وی با بیان اینکه امسال مسئولیت اجرایی برنامه‌های نظامی به عهده سپاه است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دفاع همچنان باقی است، یعنی دفاع مقدس با همه ارزش‌هایش باید زنده بماند و ترویج پیدا کند و ما این راه را برویم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خاطر‌نشان کرد: دفاع مقدس امروز برای همه جهان اسلام الگو است و این الگو را موظف هستیم به عنوان میراث داران و نسل بعدی رزمندگان دفاع مقدس در مجموعه و سازمان خودمان ترویج دهیم.

قاسمی عنوان کرد: امروز صحنه‌ها و میدان‌های نبرد و نوع نگرش‌ها به دفاع مقدس تغییر کرده، ولی اصل دفاع همچنان باقی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان نیروهای مسلح و نویسندگان و گویندگان دفاع مقدس افزود: ایشان در این دیدار فرمودند همه ما موظف هستیم ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل های آینده و جهان اسلام و حتی جهان معرفی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند که هرچند مکتوبات و آثار بسیاری در این زمینه خلق شده ولی این‌ها باید به زبان های مختلف ترجمه شود و برود به کشورهای دیگر تا دفاع مقدس ما به دنیا معرفی شود، لذا نهضت ترجمه در آثار دفاع مقدس باید مورد توجه قرار بگیرد.

قاسمی عنوان کرد: دشمن دنبال این است که ما را مایوس کند هم نسبت به عقبه چهل ساله انقلاب و هم نسبت به آینده انقلاب ولی آن چیزی که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد همین مقاومت و ایستادگی بود، لذا ما هم مصمم هستیم که دشمن را مایوس کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ جنگ اراده‌ها است، افزود: دشمن اراده کرده ما را مایوس و ما را شکست خورده معرفی کند و ما نیز در مایوس کردن دشمن مصمم هستیم و یکی از نمونه های آن همین اتحاد و همدلی نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید امروز ما حماسه دفاع مقدس را الگو قرار دهیم و هم کار حسینی کنیم و هم کار زینبی، تصریح کرد: بنابراین در برنامه‌های دفاع مقدس امسال هم تجلیل هست، هم یادآوری و ترویج و و هم خلق حماسه های جدید، همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در بحث اقتصاد مقاومتی باید مثل دفاع مقدس خلق حماسه جدید داشته باشیم.

قاسمی گفت: امسال ما برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کردیم و نزدیک به 2 هزار و 800 برنامه پیش‌بینی شده که در محیط‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: امشب تجدید بیعت رزمندگان تیپ مردم پایه و بسیجیان استان با نماینده ولی فقیه در استان در مصلای المهدی بیرجند برگزار خواهد شد و فردا صبح نیز رژه عزتمدار و قدرتمند نیروهای مسلح را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار