عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جلوگیری از رانت و فساد برخی مسوولان، منجر به افزایش اعتماد مردم می‌شود

محمدرضا پورابراهیمی گفت: یکی از راه‌های مهمی که می‌تواند اعتماد از دست رفته مردم به برخی مسوولان را احیا کند، ایجاد سامانه‌ای برای ثبت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه‌های دولتی در راستای شفافیت است.
کد خبر: ۳۶۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ - 21September 2019

مقاومت دستگاه‌ها نسبت به شفاف‌سازی حقوق کارکنان سرپیچی از قانون است«محمدرضا پورابراهیمی» عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، شفاف‌سازی حقوق و مزایای مدیران را عامل مهمی برای جلوگیری از فساد دانست و اظهار داشت: یکی از راه‌های مهمی که می‌تواند اعتماد از دست رفته مردم به برخی مسوولان را احیا کند، ایجاد سامانه‌ای برای ثبت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه‌های دولتی در راستای شفافیت است.

این مقام مسوول با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه مسوولان خدمت خالصانه به مردم است، افزود: ضروری است که تمام دستگاه‌ها اطلاعات حقوق کارکنان خود را در سامانه ثبت حقوق و مزایا ثبت کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه رانت و فساد مالی برخی مسوولان باعث شده که مردذم به عموم مسوولان بدبین شوند؛ لذا یکی از عواملی که منجر به جلوگیری از دست‌اندازی عده‌ای به بیت‌المال باعث می‌شود، ساماندهی سیستم نظارت بر حقوق و مزایای مدیران و مسوولان است.

این نماینده خانه ملت با تاکید بر اینکه تمام مسوولان و مردم موظفند قانون را تمکین کنند، تصریح کرد: سرپیچی عده‌ای از مسوولان از اجرای این قانون جایز نیست و درواقع تعلل دستگاه‌ها در ثبت حقوق کارکنان خود در سامانه ثبت حقوق و مزایا به منزله تخلف آنان از قانون محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار