بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر؛

پیروی از فرهنگ دفاع مقدس ضامن پیروزی در جنگ اقتصادی دشمنان است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر طی بیانیه‌ای پیروی از فرهنگ دفاع مقدس را ضامن پیروزی در جنگ اقتصادی امروز دانست و گنجینه ارزشمند دفاع مقدس همراه با بصیرت را نقشه راهی جهت موفقیت‌های مسئولان در راه خدمت به مردم خواند.
کد خبر: ۳۶۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ - 21September 2019

پیروی از فرهنگ دفاع مقدس ضامن پیروزی در جنگ اقتصادی دشمنان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر طی بیانیه‌‌ای سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس را نشان از اقتدار و تعالی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف برابر ابرقدرت‌های استکباری دانست.

در این بیانیه آمده است:

پایان آخرین ماه فصل تابستان مصادف با آغاز هفته مقدسی است که یادآور حماسه‌ آفرینی‌های هشت ساله ملتی غیور و ایثارگری که در این دفاع مقدس جانانه مقدس شد است، دفاعی که تجلی تابلویی ازاعلانات پویا و گویایی جوانانش در امتداد خط سرخ عاشورا و انقلاب شکوهمند اسلامی سال 57 تلقی می شود.

این بیانیه ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت سید الشهدا (ع) و یاران باوفایش، تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس را مهر تأییدی بر حقانیت نهضت عاشورایی رزمندگان این مرز و بوم در دفاع از اسلام ناب محمدی و مبارزه با ظلم و استکبار در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

این بیانیه با یادآوری اینکه هر چند رژیم بعث عراق با تهاجم ناجوانمردانه با هدف ساقط نمودن نظام نوپای مقدس جمهوری اسلامی‌ ایران را مورده حمله قرار داد اما عبور اقتدارانه انقلاب اسلامی از چالش‌های استکبار ستیزی و کینه جویانه ایادی شیطان صفت به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران با اتکا به نیروی ایمان در برابر بدخواهان تا دندان مصلح این نظام ایستادگی کرده و قله‌های توسعه و تعالی را با الگو گیری از فرهنگ دفاع مقدس در مسیر «هیهات من الذله» راه حسین ابن علی ادامه خواهد داد؛ زیرا گذرگاه مقدس شهیدان ما از قیام عاشورا جدا نیست.

بیانیه حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر پیشرفت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌های بزرگ‌مردانی دانست که تا پای جان از آرمان‌های حسین ابن علی (ع) دفاع کردند دانست و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با ذریه حضرت زهرا(س) امام خمینی (ره) عهد و میثاق بستند که سقیفه بنی ساعده تکرار نخواهد شد و دست از دامان ولایت در هم‌همه بحبوحه‌های زمان نخواهند کشید.

امروز دشمنان در سالگرد دیگری از این دفاع مقدس دانسته‌اند که «آزموده را آزمودن خطاست» و بدین خاطر به جنگ نرم اقتصادی با ابزار تهدید و تحریم روی آورده‌اند، غافل از اینکه ملت ایران فرزندان محرم و رمضان هستند که با سلاح ایمان و توکل بر خدا این برهه از زمان را نیز با خودکفایی و اتکا به نیروی داخلی با شیب تند با کمال سعادت سپری خواهند کرد و باری دیگر بدخواهان این نظام مقدس روسیاه ومأیوس خواهند شد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدای صدر اسلام تاکنون، پیروی از فرهنگ دفاع مقدس را ضامن پیروزی در جنگ اقتصادی امروز دانست و گنجینه ارزشمند و پایدار ارزش‌های هشت ساله دفاع مقدس همراه با بصیرت را توشه و نقشه راهی جهت موفقیت های مسئولان در راه خدمت به مردم خواند و از پروردگار منان توفیقات روز افزون ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را مسئلت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها