سردار رحیمی عنوان کرد؛

پاکسازی اطراف مدارس توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر

رئیس پلیس پایتخت گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با بهره‌گیری از ده‌ها تیم ویژه در تمام نقاط شهر تهران به ویژه اطراف مدارس حضور دارند.
کد خبر: ۳۶۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ - 21September 2019

آمادگی صد در صدی پلیس تا بیستم مهر/ پاکسازی اطراف مدارس توسط پلیس مبارزه با مواد مخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در جریان برگزاری رزمایش «مهر ایمن، شهر ایمن» با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هدف اصلی این رزمایش هماهنگی بین همه دستگاه‌ها‌ی خدمات‌رسان به مناسبت بازگشایی مدارس است.

وی ادامه داد: پلیس تهران بزرگ از ابتدای بازگشایی مدارس تا بیستم مهر به صورت صد در صد آماده باش است؛ همچنین در این طرح ۱۵ هزار نیروی پلیس و در مجموع ۱۵۰ هزار نفر از نیرو‌های دستگاه‌ها‌ی مختلف حضور دارند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: باید فرهنگ استفاده از سرویس مدارس را ترویج دهیم، هم‌اکنون ۱۷ تا ۲۰ هزار سرویس مدرسه ساماندهی شده در تهران فعالیت می‌کنند.

سردار رحیمی با بیان اینکه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های در کنار هم تلاش می‌کنند تا دو رویداد بزرگ یعنی سالروز هفته دفاع مقدس و آغاز بهار علم و دانش با امنیت و ایمنی و نظم و آرامش برگزار شود، خاطرنشان کرد: ما با تمام وجود آمادگی داریم تا این دو رویداد بزرگ در کمال آرامش و آسایش برگزار شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی این رزمایش هماهنگی بین همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها در راستای تسهیل در عبور و مرور در روز‌های ابتدایی مهر و همچنین ارتقای حداکثر‌ی ایمنی دانش آموزان و حساس کردن راکبان موتورسیکلت و رانندگان برای تردد دانش آموزان در معابر است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اهداف این طرح خاطرنشان کرد: ارتقای انضباط‌بخشی عبور و مرور به ویژه در مهر، ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین پلیس و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان، پاکسازی محیط پیرامونی مدارس و سایر مراکز آموزشی که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام می‌شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با بهره‌گیری از ده‌ها تیم ویژه در تمام نقاط شهر تهران به ویژه اطراف مدارس حضور دارند، گفت: پلیس در مناطق شوش و مولوی به صورت ویژه حضور خواهد داشت و خوشبختانه با تلاش‌های این پلیس چندین مدرسه که در این منطقه به دلیل حضور معتادان در اطراف آن بسته شده بود، بازگشایی شده است.

رئیس پلیس پایتخت در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لزوم استفاده از سرویس مدارس ایمن گفت: باید فرهنگ استفاده از سرویس مدارس را گسترش دهیم؛ مدیران مدارس در این خصوص مسئولین مهمی برعهده دارند و باید افرادی را به عنوان سرویس مدرسه انتخاب کنند که واجد صلاحیت باشند؛ همچنین باید از خودرو‌های سالم و ایمن استفاده شود. رانندگان نیز باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند؛ چراکه آن‌ها الگوی دانش آموزان هستند و نقش بسیار مهمی در فرهنگ‌سازی ترافیکی دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار