سردار حاجی‌زاده در مراسم افتتاح نمایشگاه «شکار کرکس‌ها»:

دشمنان باید ادبیات خود را نسبت به ملت ایران تغییر دهند/ جزء کشورهای برتر دنیا در حوزه پهپاد هستیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تأکید بر لزوم تغییر ادبیات دشمنان نسبت به ملت ایران گفت: ما همچون ۴۰ سال گذشته ایستاده‌ایم و اگر دشمنی غلطی کند، قطعاً پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 21September 2019

دشمنان باید ادبیات خود را نسبت به ملت ایران تغییر دهند/ جزء کشورهای برتر دنیا در حوزه پهپاد هستیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بزرگترین کلکسیون پهپادی جهان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند؛ زیرا این مکان، موزه عبرتی برای دشمنان و کسانی است که ملت ایران را تهدید می‌کنند.

وی افزود: امروز بعد از ۴۰ سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، با وجود تهدیدات دشمنان، شاهد پیشرفت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه هواپیما‌های بدون سرنشین هستیم به نحوی که امروز جزء پنج کشور برتر دنیا در حوزه پهپاد هستیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: علاوه بر آن در حوزه رادار و سامانه‌های پدافندی نیز پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتیم و این باعث شده تا در این حوزه خودکفا شویم که نمونه آن نیز ساقط کردن هواپیمای‌ «ام کیو ۴ سی» (گلوبال هاوک) بود.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه دشمنان باید عبرت بگیرند و ادبیات خود را نسبت به ملت ایران تغییر دهند، تاکید کرد: ما همچون ۴۰ سال گذشته ایستاده‌ایم و اگر دشمنی غلطی کند، قطعاً پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها