مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

هفته دفاع مقدس نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است

هدایت مظلومی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ - 21September 2019

هفته دفاع مقدس تداعی‌گر مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت فرارسیدن سی‌ونهمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است:

تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی روزهای درخشانی را در حافظه ملت‌ها به یادگار سپرده که با شنیدن خاطره‌های آن ایام و با فرارسیدن سالروز آن رشادت‌ها، نور افتخار و عزت بر حق‌مداران متجلی خواهد شد، که یکی از بزرگترین فصول درخشان ملت مسلمان ایران حماسه هشت سال دفاع مقدس است.

هفته دفاع مقدس یادآور از خود گذشتگی، ایستادگی و نقش آفرینی سلحشوران و مجاهدانی است که در مسیر اعتلای اسلام با نثار جان عزیز خویش، خودباوری، شکوفایی، حریت و عزت را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

هفته دفاع مقدس نشانه پایمردی و یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حراست و صیانت از ارزش‌های سرزمین ایران اسلامی و از افتخارات ماندگار تاریخ کشور ما و تداعی‌گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است.

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏ها و ایثارگری‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی، همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است .

تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم و تبیین اهداف و آرمان‌های مشترک نهضت عاشورا و دفاع‌مقدس، نماد وحدت و یکپارچگی ملی و ترویج فرهنگ انقلابی، ولایت‌مداری، ایثار، جهاد، شهادت، خودباوری دینی و ملی، به ویژه برای نسل جوان جامعه اسلامی فریضه‌ای لازم و اجتناب ناپذیـر است.

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا بویژه شهدای گرانقدر عرصه هشت سال دفاع مقدس و ادای دین به روان پاک و مطهر شهدا، این ایام غرورآفرین را به ملت شریف ایران بویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفته، از خداوند متعال در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی برای این اسطوره‌های صبر و مقاومت، سعادت، سربلندی و صحت و سلامتی آرزومندم.

انتهای پیام/    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار