بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

«دفاع مقدس» به نهال انقلاب شکوه و عظمت بخشید

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ - 22September 2019

بیانیه سازمان نشرآثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «حدیث هشت ساله دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت شیرزنان و دلاور مردانی است که قله‌های سربلند  ایثار، حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب انقلاب و میهن اسلامی خویش درنوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی که با خون و جانشان سطرسطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و افق‌های تازه آشکار می‌گردد و فراز و نشیب‌های این راه پُرافتخار نمایان‌تر می‌شود، ارزش جانبازی شهیدان جلوه‌ بیشتری می‌یابد. آنان با خون خود بنیان این سازه‌ی عظیم و پُرشکوه را مستحکم و نهال نورسی را به درختی ستبر و ریشه‌دار تبدیل کردند.

هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران وعراق اطلاق می‌شود در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.

 جنگی نابرابر در شرایطی به ایران تحمیل شد که از جانب استکبار جهانی بویژه آمریکا تحت فشار شدیدی قرار داشتیم و در داخل کشور نیز جناح‌های وابسته به غرب و شرق، با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی و ایجاد درگیری‌های نظامی در صدد تضعیف نظام بودند. آمریکا برای به سازش کشاندن جمهوری اسلامی و در نهایت تسلیم آن‌ها حمایت پنهان و آشکار خود را در کلیه زمینه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و ... از رژیم بعثی عراق به اجرا گذاشت.

هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشاء غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها، می‌توان هر دشمنی را ناکام ساخت.

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یاد و خاطره همه رزمندگان و جانبازان و آزادگان که بهترین فرزندان این سرزمین‌اند، بویژه آنان که سخاوتمندانه با خون پاکشان عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران را تضمین کردند و اکنون در کنار سرور و سالارشان، اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادارش متنعمند گرامی می‌دارد».

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار