بازدید رئیس «سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس» از خبرگزاری دفاع مقدس

«مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس صبح امروز از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، صبح امروز (یک‌شنبه) از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

مجتهدزاده در این دیدار که خانم‌ها اشکیان مسئول استان‌ها و نعمتی مسئول روابط عمومی این سازمان وی را همراهی می‌کردند، ضمن آشنایی با فعالیت گروه‌های مختلف خبرگزاری، در سخنانی از همکاری این خبرگزاری با سازمان متبوع خود قدردانی کرد.

وی در این دیدار ضمن تشکر از خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: همین که شما یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارید، بزرگ‌ترین خدمتی است که به جامعه می‌کنید و کاری که شما در این خبرگزاری انجام می‌دهید بسیار مقدس و در راه خداست؛ لذا قطعا بدانید که خدا و شهدا شما در به این‌جا آورده‌اند و بر اثر همنشینی که با شهدا دارید، خود‌به‌خود انس با شهدا درون شما بیشتر خواهد شد؛ بنابراین کار کردن در خبرگزاری دفاع مقدس را دست‌کم نگیرید.

مجتهدزاده با بیان این‌که امروز تبلیغاتی که توسط دشمن صورت می‌گیرد، در راستای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است، افزود: هجمه‌هایی که علیه انقلاب اسلامی در جامعه ما وجود دارد، بسیار زیاد است و اقدامی که بتواند مردم را علیه این هجمه‌ها واکسینه کند، همین پیام شهداست.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس مدل موفقی است که در آن یک ملت با دست خالی مقابل همه توطئه‌ها ایستاد و الحمدلله پیروز میدان بود، بدون این‌که حتی ذره‌ای از ارزش‌ها و خاک کشور خود بخواهد عقب‌نشینی کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار