فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم رژه سنندج:

مردم در بطن پایداری امنیت کردستان قرار دارند

فرمانده سپاه کردستان گفت: کردستان به لطف خدا و خون پاک شهیدان استانی امن و در حال توسعه‌ است و با وجود امنیت پایدار، برای توسعه و معیشت پایدار قدم برداشته و مردم استان در بطن این پایداری قرار دارند.
کد خبر: ۳۶۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ - 22September 2019

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در سنندج اظهار داشت: انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است که چله ای را بدون خیانت با آرمان هایش پشت سر نهاده است و با تکیه بر مولفه های قدرت خویش امید امت اسلامی، نهضت آزادی بخش در جهان و توازن قدرت جهانی را بر هم زده و خود به عنوان یک قدرت جهانی در دنیا مطرح است و قدرت وی با جدیت تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: دین مبین اسلام یکی از مولفه‌های اثرگذار قدرت انقلاب اسلامی است،

وی اذعان داشت: ولایت فقیه و رهبری امت یکی دیگر از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی است که کارآمدی خود را بعد از ۴۰ سال از انقلاب به خوبی و راهبردی و با تاثیر فراوان به جهانیان نشان داده است.

به گفته سردار رجبی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی یکی دیگر از مولفه‌های قدرت ایران است که خود را در قدرت بازدارندگی و در اقتدار جهانی با نهایت صلابت نشان داده است.

وی همچنین گفت: مردم همیشه در صحنه مولفه دیگر قدرت انقلاب اسلامی هستند که در طول ۴۰ سال عمر انقلاب همه سختی‌ها را در تراز انقلاب و اسلام به بهترین وجه تحمل کرده‌اند و زمینه را برای پیروزهای مختلف فراهم کرده اند.

این مسئول ادامه داد: کردستان به لطف خدا و خون پاک شهیدان به استانی امن و در حال توسعه‌ در جمهوری اسلامی ایران، با وجود امنیت پایدار برای توسعه و معیشت پایدار قدم برداشته و مردم استان در متن این پایداری قرار دارند و همواره دشمنان این آب و خاک را مایوس کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار