فرمانده سپاه امام رضا (ع):

فرهنگ دفاع مقدس تولید فرهنگ مقاومت را به همراه داشت

سردار «یعقوبعلی نظری» گفت: دفاع مقدس و ایثارگری ملت ایران ضمن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، تولید فرهنگ را به همراه داشت و این فرهنگ سال‌ها برای مردم و همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی داشتند قابل استفاده است.
کد خبر: ۳۶۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس که روز قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح نام گرفته، مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در خراسان رضوی با حضور اعضای شورای تامین استان، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم صبح امروز در بلوار نماز مشهد برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این مراسم با گرامیداشت حماسه دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس و ایثارگری ملت ایران اسلامی ضمن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، تولید فرهنگ را به همراه داشت و این فرهنگ سال‌ها برای مردم و همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی داشتند قابل استفاده است.

وی افزود: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مطمئناً مدیون دفاع مقدس و شهدای عزیزی است که در طول 40 سال حیات انقلاب اسلامی ایثارگری کردند و ضمن دفاع از یران اسلامی برای گسترش انقلاب اسلامی تلاش کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: امروز کسانی با تاسی به دوره هشت ساله دفاع مقدس مسئولیتی را که شهدا و ایثارگران بر عهده داشتند در جای جای مرزهای کشور اسلامی مان بر عهده دارند و جبهه‌ای به وسعت ارزش‌هایی که به عنوان اندیشه‌های انقلاب اسلامی رسوخ کرده شکل گرفته است.

نظری خاطرنشان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی در موضع قدرت قرار دارد و در همه حوزه‌ها به خصوص حوزه دفاعی به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده به برکت دفاع مقدس است که سال ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: آمادگی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس نیست. در دوره کنونی با بهره از معنویت آن دوران و هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا، نیروهای مسلح در نقطه اوج قرار دارند.

این مسئول تاکید کرد: این نقطه اوج تنها منحصر به نیروهای مسلح نیست بلکه به وسعت جبهه مقاومت گسترش پیدا کرده است. امروز ندای حمایت از حسین زمان از حلقوم کسانی سر داده می شود که خود را متصل به فرهنگ دفاع مقدس و این منبع فیض کردند.

وی گفت: هر چند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در رویارویی با انقلاب اسلامی تجربه کوچکی داشتند اما باید بدانند اگر خطایی کنند و اندیشه ناپاکی را در سر داشته باشند، میدان باز خواهد شود و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی که در خدمت محرومین است، آنها را منکوب خواهد کرد.

در پایان این مراسم نیروهای مسلح مستقر در مشهد توانمندی ­های نظامی و تسلیحاتی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار