هاشمی در صد و شصت و ششمین جلسه شورا:

دفاع مقدس الگوی ایستادگی و مقاومت است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران دفاع مقدس را الگوی ایستادگی و مقاومت دانست و بر لزوم بهره‌گیری مسئولان کشور از تجربیات آن دوران تأکید کرد.
کد خبر: ۳۶۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ - 22September 2019

دفاع مقدس الگویی از ایستادگی و مقاومت است/ با فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم از تهدیدات دشمن عبور کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در صد و شصت و ششمین جلسه این شورا که سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هئیت همراه نیز به‌عنوان میهمان حضور داشتند، با بیان اینکه در آغاز هفته دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: دفاع مقدس نه‌تنها در تارخ انقلاب اسلامی و معاصر ایران بلکه در منطقه و جهان ماندگار و بی‌نظیر است‌.

وی ادامه داد: دفاع مقدس الگویی از ایستادگی و فداکاری ملت در برابر دشمنان و دفاع از اعتقادات و تمامیت ارضی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت یاد بیش از ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس و مجاهدت ایثارگران گفت: امنیت امروز ما نتیجه جانفشانی دیروز رزمندگان و فداکاری آن‌هاست.

هاشمی با اشاره به نقش فرماندهی آیت الله هاشمی رفسنجانی در جنگ تحمیلی بیان کرد: یاد فرماندهانی را که با به خطر انداختن جان خود و فداکاری‌ در سخت‌ترین لحظه‌ها توانستند امر مهمی را انجام دهند و اجازه ندهند حتی وجبی از خاک کشورمان جدا شود، گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایط حساسی به سر می‌بریم و با تهدیدات بین‌المللی مواجه هستیم، افزود: با بهره‌گیری از روش و فرهنگ دفاع مقدس، قدرت مردم، وحدت مسئولان و تدبیر عقلانی، می‌توانیم از شرایط کنونی عبور کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید تجربیات دفاع مقدس سرلوحه مسئولان قرار گیرد، گفت: اگر این‌گونه باشد، هیچ قدرتی قادر به تهدید و اعمال فشار بر کشور ما نخواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار