فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

انقلاب اسلامی توازن قدرت در جهان را برهم زده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر مولفه‌های قدرت خویش امید امت اسلامی و نهضت‌های آزادی‌بخش در جهان شده و توازن قدرت جهانی را بر هم زده است.
کد خبر: ۳۶۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «محمدحسین رجبی» صبح امروز در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی خود را به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کرده و در روند مسائل منطقه‌ای و جهانی تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ولایت فقیه و رهبری امت یکی دیگر از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی است که کارآمدی خود را بعد از ۴۰ سال از انقلاب به خوبی، به صورت راهبردی و با تاثیر فراوان به جهانیان نشان داده است.

وی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را یکی دیگر از مولفه‌های قدرت ایران بیان کرد و اظهار داشت: این نیروها خود را در قدرت بازدارندگی و در اقتدار جهانی با نهایت صلابت نشان داده اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مردم همیشه در صحنه مولفه دیگر قدرت انقلاب اسلامی است که در طول ۴۰ سال عمر انقلاب همه سختی‌ها را در تراز انقلاب و اسلام به بهترین وجه تحمل کرده‌ و زمینه را برای پیروزهای مختلف فراهم کرده است.

وی افزود: کردستان به لطف خدا و خون پاک شهیدان به استانی امن و در حال توسعه‌ در جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است. 

سردار رجبی اضافه کرد: با وجود امنیت پایدار در کردستان این استان برای توسعه و معیشت پایدار قدم برداشته و مردم استان در متن این پایداری قرار دارند و همواره دشمنان این آب و خاک را مایوس کرده اند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار