نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

دفاع مقدس دوران تحقق وعده‌های الهی بود

آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» گفت: دفاع مقدس دوران تحقق وعده‌های الهی بود و ما این را دیدیم که با دست خالی و نبود امکانات در مقابل دشمنی که با همه توان در مقابل ما بود وعده خدا محقق شد و ما پیروز شدیم.
کد خبر: ۳۶۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح که صبح امروز در استان برگزار شد اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را در حالی گرامی می‌داریم و به نیروهای مسلح تبریک می‌گوییم و به وجود سربازان امام زمان (عج) و ائمه اطهار افتخار می‌کنیم که در فضای حماسی عرفانی و معنوی عاشورای حسینی هستیم.

وی افزود: فرهنگ ابا‌عبدالله الحسین (ع) در خاطرات مردم ما موج می‌زند و آثار حزن و اندوه و هم روح انقلابی و حماسی امام حسینی در میان جمعیت‌های عاشقان حسین (ع) نمایان است.

نماینده ولی فقیه در قزوین عنوان کرد: یزید فقط یزید ابن معاویه نیست این یزید در هر زمانی خودش را نشان می‌دهد، آنهایی که امروزه با سلاح‌های کشتار جمعی انسان‌های بی‌پناه و مستضعف را قتل عام می‌کنند هم یزیدی هستند.

عابدینی عنوان کرد: کسانی که سلاح در دست دارند اما از عدالت انصاف و عقل و دانش به دور هستند، برای بشریت ایجاد زحمت کردند و به مظلومین ظلم می‌کنند.

امام جمعه قزوین گفت: بعد از آن که در دفاع مقدس که رزمندگان، نیروهای مسلح، بسیج و توده‌های مردم و همه و همه برای دفاع از اسلام و دین دفاع از ملت و کشور به میدان آمدند، هفته دفاع مقدس شد هفته محبت، همدلی، هفته وحدت بین نیروهای مسلح، مردم و اقشار مختلف و آن انسجام  و وحدت اسلامی توحیدی و معنوی شکل گرفت.

وی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید در خصوص یاری اهل دین تصریح کرد: دفاع مقدس دوران تحقق وعده‌های الهی بود و ما این را دیدیم که با دست خالی و نبود امکانات در مقابل دشمنی که با همه توان در مقابل ما بود وعده خدا محقق شد و ما پیروز شدیم.

عابدینی افزود: به برکت دفاع مقدس قوت گرفتیم، نیرو گرفتیم، پیشرفت کردیم، استعدادهای دانشمندان جوان کشور به میدان آمد، خدا عنایت فرمود حق را بر باطل پیروز شد انقلاب اسلامی محکم شد و به برکت دفاع مقدس و نیروهای مسلح و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی این ملت حامی مستضعفان جهان شد، فلسطین جان تازه گرفت، لبنان زنده شد و مقاومت اسلامی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: ما دیدیم به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یمن قدرت گرفت، سوریه نجات پیدا کرد، عراق از اشغال آمریکا آزاد شد و دیدیم گفته های حضرت زینب (س) در مجلس یزید در شام محقق شد و ما پیروز شدیم.

عابدینی گفت: امروز ما شاهدیم نام حسین (ع) در همه جهان بلند است و مستضعفان جهان یاد می‌گیرند یا حسین را و برافراشتن پرچم ارزش های عاشورایی و کربلایی را و ما خدا را شاکر هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار