صلابت نیروهای مسلح در استان یزد متجلی شد

همزمان با آغازین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان یزد صلابت خود را با رژه از مقابل جایگاه به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۳۶۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، صبح امروز یکشنبه 31 شهریور همزمان با آغازین روز از هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح استان یزد با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد، فرمانده سپاه الغدیر و فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان و مردم در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیج اقدام به اجرای رژه و نمایش اقتدار خود کردند و با نظم و اقتدار خود نشان دادند که آمادگی ایستادگی کامل در برابر دشمنان را دارند.

با عبور گروه رزم ‌نوازان سپاه الغدیر استان یزد از روبروی جایگاه قرآن، مراسم رژه نیروهای مسلح در استان یزد آغاز شد و پس از آن سایر یگان‌ها به عبور از این مسیر پرداختند.

بعد آن گروه رژه جانبازان 70 درصد یزد با عبور از جایگاه قرآن ایستادگی خود در حفاظت از ارزش‌های انقلاب را همچنان به جهانیان اعلام کردند.

در ادامه، گروهان نمونه رزمی تبلیغی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد، گروهان مشترک نیروهای مسلح استان یزد متشکل از نمایندگان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی  و گروهان‌های بخش‌های مختلف سپاه الغدیر استان یزد به ترتیب از روبروی جایگاه عبور کردند.

یگان موزیک، یگان پرچم، گروهان نمونه انتظامی، گروهان نمونه پلیس راهور، گروهان نمونه یگان ویژه، فرماندهی انتظامی استان یزد و گروهان‌های نمونه ناحیه‌های مقاومت بسیج استان یزد هم با عبور از مسیر جایگاه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

رژه موتوری و سواری گروهان‌ها و بخش‌های مختلف نیروهای نظامی و انتظامی استان یزد هم مرحله دیگر رژه نیروهای مسلح استان یزد بود که صبح امروز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار