استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

استراتژی ملت ما مقاومت است

«حسین کلانتری» استراتژی ملت ایران در شرایط کنونی را مقاومت دانست و گفت: تمام امید دشمن این بود که نتوانیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم اما ما باشکوه‌ترین جشن را گرفتیم و امروز نسل جوان ما گام دوم انقلاب اسلامی را با صلابت طی می‌کند.
کد خبر: ۳۶۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ - 22September 2019

استراتژی ملت ما مقاومت است/ نسل جوان گام دوم انقلاب را با صلابت برمی‌داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اظهار داشت: امروز در شرایطی سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و به یاد شهدا هستیم که دشمنان اسلام تمام توان خود را در جدیدترین مسیر برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود 70 کشور دنیا در هشت سال دفاع مقدس ناجوانمردانه از رژیم بعث عراق حمایت کردند، اما ایستادگی ملت ما و پیروی آنها از ولایت فقیه دشمن را مأیوس کرد.

کلانتری عنوان کرد: امروز نیز دشمن تمام توان خود را برای فشار حداکثری در همه حوزه‌ها به‌ویژه اقتصادی گذاشته تا ملت ما را از ارزش‌های انقلاب و خون شهدا جدا کند اما استراتژی ملت ما مقاومت فعال است.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت درسی است که از عاشورا گرفتیم، گفت: امروز رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدابیر فرزندان این ملت، آمریکا و هم‌پیمانانش را گیج کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اتحاد دولت، قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و نیروهای مسلح اشاره کرد و بیان داشت: مردم صاحب این انقلاب هستند و ما افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم هستیم.

کلانتری عنوان کرد: تمام امید دشمن این بود که نتوانیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم اما ما باشکوه‌ترین جشن را گرفتیم و امروز نسل جوان ما گام دوم انقلاب را با صلابت بر می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار