نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از ثمرات دفاع مقدس است

آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» گفت: مهمترین ثمرات دفاع مقدس امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است.
کد خبر: ۳۶۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ - 22September 2019

امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از ثمرات دفاع مقدس است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در خرم آباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت رادمردانی است که عظمت و عزت و استقلال و آزادی را به ارمغان آوردند.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن به کسانی که مورد ظلم و ستم قرار گرفتند دستور دفاع از خود و همچنین وعده پیروزی و نصرت الهی داده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: در جنگ تحمیلی ملت بزرگ ایران اسلامی مظلوم واقع شدند و به همین جهت خدای متعال پیروزی و نصرت را به ملت وعده داده است.

میرعمادی ادامه داد: در هر جنگی دو سوال به وجود می آید، یکی اینکه چرا این جنگ ایجاد شده و دوم اینکه ثمره آن چه بوده است.

وی جنگ تحمیلی را آزمونی سخت برای ایران دانست و تصریح کرد: کشور ما با پیروزی در این جنگ نخستین تجربه ایستادگی در برابر دنیای شرق و غرب بر کارنامه خود ثبت کرده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ثمره دفاع مقدس تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و استقلال و تمامیت ارضی کشور شد، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی نشان از یک برنامه حساب شده برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بود. از آنجایی که ملت ایران نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و جزیره ثبات غرب را ناامن کرد این جنگ را به ما تحمیل کردند.

میرعمادی با ذکر این مطلب که انقلاب تمام منافع غرب و آمریکا را در منطقه به خطر انداخت، اضافه کرد: ثمره دفاع مقدس ایمان و باور به وعده‌های الهی بوده است.

وی با بیان اینکه امروز می‌بینید که ملت از گنجینه دفاع مقدس برخوردار است، گفت: مهمترین ثمر ات دفاع مقدس امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار