فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

جریان مقاومت هیمنه دشمن را شکسته است

سردار «حمید خرم‌دل» گفت: امروز جریان مقاومت که از یمن تا لبنان و دریای مدیترانه شکل گرفته با قدرت و عظمت تمام هیمنه دشمن را خورد کرده است. 
کد خبر: ۳۶۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ - 22September 2019

جریان مقاومت هیمنه دشمن را شکسته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با تجربه هشت سال دفاع مقدس و با رهبری و فرماندهی امامین انقلاب با هوشیاری، بصیرت و حکمت چهل سال اول انقلاب را طی کرده و با انسجام و وحدت بیشتر ادامه انقلاب را طی خواهیم کرد.

وی افزود: امروز ما به یک هوشمندی، بلوغ و انسجام بی‌بدیل در تاریخ انقلاب رسیده‌ایم به طوری که همه توطئه‌ها در نطفه خفه می‌شود و جوانان، نخبگان و نظامیان ما به حدی از توسعه نظامی رسیده‌اند که پیشرفته‌ترین پهپاد دشمن را ساقط می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروز جریان مقاومت که از یمن تا لبنان و دریای مدیترانه شکل گرفته با قدرت و عظمت تمام هیمنه دشمن را خورد کرده است. 

خرم‌دل عنوان کرد: ثمره خون شهیدانمان و خانواده‌های شهدا چنان شوکتی به ما داده که امید ما را به پیروزی نهایی بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس و مقاومت امروز ما برگرفته از عاشورای حسینی است، تصریح کرد: در عاشورا با نابرابری قدرت مواجه بودیم اما این سبب نشد که مولای ما از جهاد سرباز زند و مانند هشت سال دفاع مقدس، در شرایط کنونی نیز امکانات و زیاد بودن تعداد نیروی دشمن هیچ رعبی در دل رزمندگان سپاه اسلام ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها